یراق آلات چیست؟

یراق آلاتدر زیبایی پوشاک کیف و کفش و کمک به فرم دادن به بدن کاربرد مشترک دارند ، اما همچنین می توانند تزئینی باشند و برخی از خلاقیت ها را در طراحی ایجاد کنند. در مرحله اول دکمه ها و زیپ ها به بستن پوشاک کیف و کفش کمک میکنند ، اما اینها تنها قابلیت های آن ها نمی باشد. برای همه نوعپوشاک کیف و کفش قابل استفاده هستند و می توانند با بیشتر الگوهای خیاطی سازگار شوند.

دکمه

دکمه ها یکی از اولین چیزهایی است که به عنوان یک راه حل برای بستن لباس است. به خصوص اگر ماشین چرخ خیاطی داشته باشید ،آن ها دارای محبوبیت و قیمت ارزان هستند و دوخت آنها نسبتاً آسان است. دکمه ها می توانند پلاستیکی ، پوسته ای ، فلزی ، سرامیکی یا حتی شیشه ای باشند و در یک شکل و اندازه های مختلف هستند.

 

سگک

از سگک می توان برای بستن کمربند ، کفش و حتی لباس استفاده کرد. آنها از فلز ، پلاستیک و چوب ساخته می شوند و می توانند ساده یا تزئینی باشند. برخی از سگک ها به راحتی نخ می شوند و برخی دیگر زبانه ای دارند که باید به سوراخ جنس مورد نظر فرو روند.

 

قلاب

قلاب ها اغلب در بالای زیپ استفاده می شود تا اینکه به عنوان یک اتصال دهنده لباس مستقل استفاده شود.  در حالی که اندازه ها و ترکیبات آنها متفاوت است ، بیشتر لباس ها از قلاب های فلزی نقره ای استفاده می کنند. قلاب معمولا در پشت سوتین دیده می شود و می تواند در لباس زیر استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید